TAOTLE JÄRELMAKSU REGISTREERU PROOVISÕIDULE
Uute sihtide poole. TRK 702 X on puhastverd seiklusratas, äärmiselt mitmekülgne, särtsakas ja nõtke. See on disainitud alistamaks kõiksugused rajad, nii asfaldil kui maastikul, ning viimaks uutele meelierutavatele seiklustele. Kirg, vabadus ja lõbu kõik ühesmootorrattas, vahet pole millise tee valid - piire ei ole. TRK 702 X on täiskasvanulik mootorratas, ideaalne neile, kes tahavad kindlat, autentset ning lihtsasti kasutatavat kaherattalist. Mootorratas, mis on võimeline garanteerima optimaalset jõudlust, iialgi sõitjat rasketesse olukordadesse panemata, on loodutd Benelli arenduskeskuses, kujundatud disainikeskuses - kõik selleks, et laiendada legendaarse brändi kohalolu ka ülimalt populaarses keskmise kubatuuriga segmendis.
Mootorrattal, mis on kavandatud ning täielikult välja arendatud Pesaros, on unikaalne ning väga äratuntav disain, sarnaselt enda "tänavale loodud õega" (TRK 702). Sujuvad ja dünaamilised kerejooned annavad sellele Benelli kaherattalisele agressiivse iseloomu, tugeva identiteedi. TRK 702 X disain tõusis esile vajadusest edasi arendada juba eelnevalt tutvustatud kontseptsiooni. Rõhutades parimaid ja ning karakterile omaseid disainelemente, on see TRK perekonna kindel liige. Esituli oma topelt LED-moodulitega, ikooniline ninamask, paagi ehitus - kõik need loovad sõitja jaoks harmoonilise keskkonna, kus mugav ka pikemaid sõite teha. Kütusepaak on sealjuures endiselt 20 liitrit. Kaassõitja tarbeks on tahaosasse loodud tagumised käerauad, mis teevad kaaslase sõidu mugavamaks kuid samas pakuvad ka stiilset täiendust kogu disainpaketile sõiduki tagaosa täpsemalt defineerides.
Disain in integreeritud perfektselt Benelli uue 698-kuubikulise ja kahesilindrilise mootoriga. Uus platvorm on disainitud tänu 500cc ja 800cc mootorite arendustööle ning eelnevalt kogutud infole ja kogemustele. Kasutatakse tehnilisi lahendusi, mis tuttavad juba varasemalt kuid arenduses on rõhku pandud massi ja suuruse vähendamisele, parandades nii üldist jõudlust. Nagu ka tänavasuunitlusega TRK 702'l, tuksub ka selle mootorratta südameks kahesilindriline, mootor, mis pakub 52-kilovatti jõudu (@ 8750 rpm) ning 68 njuutonmeetrit väänet (@6250 rpm). Kasutatakse topelt-nukkvõlle kettülekandega, 4-klappi silindri kohta ning ning 180-kraadilises nihkes väntvõlli tihvte. Kütuse etteandmine toimub elektroonilise sissepritsega ning trossel on 41mm. Käigukast on 6-käiguline märgsiduri ja pöördemuunduriga, mis abistab sidurdamisel ning teeb selle väga mugavaks ja kergeks, et käiguvahetused oleks alati sujuvad ja täpsed. Mootorratast on võimalik tellida ka 35-kilovatist piiratud versiooni A2 juhilubade omanikele.
Traditsioonidele omaselt kasutatakse trellis-raami koos terasest plaadiga. Võetud üle 500cc mudelist, arendatud tagamaks täpseimat juhitavust nii teel kui maastikul. Optimaalne kaalujaotus on loodud sõitja heaolu silmas pidades ning teeb sellest perfektse masina nii lühikesteks kui pikkadeks sõitudeks, hoolimata ilmastikuoludest ning teetingimustest. Vedrustuses kasutatakse ees tagurpidi 50mm amorte, millel 140mm töökäiku ning taga alumiiniumist kiigel monoamorti, millel reguleeritav vedru eelpinge ning ning hüdrauliline tagasilöögi kontrollimine. Tagaamordi töökäik on 50mm (kiigest 173mm).
Pidurisüsteemis on kasutusel 320mm hüdraulilised kahekolvilised topeltketaspidurid ees ning 260mm ühe kolviga hüdrauliline ketaspidur taga. Esimene 19-tolline ning tagumine 17-tolline alumiiniumist valuvelg on terasest kodaratega ning velgedel kasutatakse Pirelli Scorpio Rally STR rehve - ees 110/80-19 ja taga 150/70-17
Kuigi TRK 702 X on kindlasti seiklusratas, on erilist tähelepanu pandud siiski ka mugavusele ning jõudlusele. Nagu ka tänavaversioonil, on sellel kaherattalisel standardvarustuses LED-esituled, tuuleklaas, taustavalgusega konsoolinupud, kõrgeresolutsiooniline 5" TFT-displei koos Bluetooth ühendusega ning suur kütusepaak (20L). Bluetooth ühenduse abil näed ka näidikupaneelist sissetulevat kõne ning nupukonsool võimaldab kõne vastu võtta või lõpetada. Lisavarustusena on saadaval soojendusega käepidemed ning juhiiste, mille juhtimine samuti nupupaneelist. Lisana on saadaval veel pardakaamera süsteem, mis integreeritud originaalplastikute sisse. See võimaldab salvestada sõite, teha pilte ka reaalajas, laadides alla aplikatsiooni ja ühendades enda telefon Wi-Fi abil.
Värvivalik: tumehall - Anthracite Grey, roheline - Forest Green, beež - Dune Sea ja hõbedane - Moon Grey.