TAOTLE JÄRELMAKSU
Sündinud rändama!
TRK 702 on mugav ja väsimatu maailmarändur - loodud avastama unustamatuid teid ning kohti kuid samas nautima ka linnatänavaid. See ratas on lugematute emotsioonide looja.
TRK 702 on mitmekülgne touring-ratas - kaherattaline, mis pakub maksimaalset mugavust nii juhile kui kaassõitjale, kaotamata sealjuures kordagi silmist lõbususe aspekti.
Mootorratas, mis on pühendatud seiklustele, on arendatud Benelli R&D keskuses Pesaros. See mudel täiendab TRK mudelirivi, asetades ennast populaarsesse "mid-large" segmenti.
Lihtne ja intuitiivne mootorratas, mis ideaalne pikemateks sõitudeks. Mootoriks on uus 698 cc kahesilindriline Benelli mootor, mis loodud täiendama tühimikku 500cc ja 800cc vahele. Kasutades ära eelnevat kogemust nende mootorite arendamises ja tootmises, on optimiseeritud tehnilisi lahendusi ning rakendatud neid juba jõudluse parandamiseks, masside vähendamiseks jpm. Selle tulemusena toodab mootor 76.2 hp (56 kW) @ 8750 rpm ja 68.2 Nm väänet @ 6250 rpm, garanteerides võimeka ja erksa mootori.
Kasutatakse kahe nukkvõlliga ja kettajamiga ajastust ning nelja klappi silindri kohta, 180-kraadises nihkes olevaid väntvõlli tihvte ja 41mm läbimõõduga elektroonilist trosselit.
Käiguvahetus toimub läbi kuuekäigulise leevendiga märja siduri, mis muudab käiguvahetuse sujuvaks ja mugavaks.
Mudelist on saadaval ka 35kw piiratud võimsusega A2 kategooria versioon.
Traditsioonidele omaselt kasutatakse trellis-raami koos terasest plaadiga. Võetud üle 500cc mudelist, arendatud tagamaks täpseimat juhitavust nii teel kui maastikul. Optimaalne kaalujaotus on loodud sõitja heaolu silmas pidades ning teeb sellest perfektse masina nii lühikesteks kui pikkadeks sõitudeks, hoolimata ilmastikuoludest ning teetingimustest. Vedrustuses kasutatakse ees tagurpidi 50mm amorte, millel 140mm töökäiku ning taga alumiiniumist kiigel monoamorti, millel reguleeritav vedru eelpinge ning ning hüdrauliline tagasilöögi kontrollimine. Tagaamordi töökäik on 50mm (kiigest 168mm).
Mugavus ja funktsionaalsus on TRK 702 tunnusmärgid, mistõttu on sellel standardina tuuleklaas, taustavalgusega nupukonsoolid ning lisavarustusena saadaval ka soojendusega gripid ning juhiiste.
Kõrgetasemeline pidurdussüsteem koosneb ees kahest 320mm neljakolvilistest ketaspiduritest ning taga ühest 260mm ketaspidurist.
TRK 702 mudelil on 17-tollised alumiiniumveljed nii ees kui taga ning kasutatakse vastavalt 120/70 ning 160/60 mõõduga Pirelli Angel GT rehve.
Reisirattale omaselt, on kütusepaagi maht 20-liirit. Kaassõitjat silmas pidades on lisatud ka praktilised ja mugavad käepidemed, mis sulanduvad ideaalselt kokku ülejäänud disainiga.
Standardina on sellel rattal täielik LED esituli ning 5-tolline TFT värvidisplei, mida võimalik ühendada läbi Bluetooth'i enda telefoniga, saamaks märguandeid sissetulevate kõnede kohta. Lisavarustusena on saadaval ka innovaatiline ja integreeritud pardakaamera süsteem, mis võimaldab salvestada pilte ja videosi ka reaalajas. Seda kõike läbi wi-fi ühenduse ja telefoni.
Uue TRK 702 stiil tugineb oma originaalsetele ja silmapaistvatele joontele, morderniseerib samas agressiivsemat disaini kuid jääb siiski truuks oma mudelirivi tüüpikale, andes endale ilmeksimatu iseloomu.